Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

FLOWER POT CARD

HEJ!
Då var det en ny vecka och det känns som om sommaren håller på att ta slut.
Det känns som om hösten är här, det blir mörkt tidigt på kvällarna och man måste ha en kofta på sig.
Men hösten kan vara mysig och vacker också!
Man kan kura ihop sig hemma med tända ljus, eller ta en härlig höstpromenad och andas in den friska luften!
Idag vill jag visa ett litet annorlunda kort!
Kallas för Flower Pot card. Ett fint kort att ta med sig tillsammans med en blomma på en kräftskiva kanske?

 Kortet har en kruka med en tag man kan skriva på!
 Till krukan har jag använt med av en Magnolia die "Lace"!

Blommorna har jag punchat ut med en punch (privat) i olika storlekar samt limmat ihop och satt pärlor på!

HA NU EN UNDERBAR VECKA!


2 kommentarer:

  1. Jätte fint kort! Kommer jag helt säkert att lifta när jag ska gå bort. Kramis Lisan

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt kort, helt underbart så snyggt med dom mönsterpapperna till just det kortet. Passade kanon bra.

    Kraaaaaam Anneli

    SvaraRadera