Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

Dopkort och Presentkartong

DOPKORT

Till helgen blir det barndop och jag tänkte visa ett kort och en presentkartong som jag har gjort.

Matchade blommorna med de på bilden...
Texten på skylten har jag glittrat med Gelly roll, clear star
  Bilden har jag hittat på internet, den och blommorna har också fått lite glitter med Stickles, Diamond.
Bakom bilden har jag satt rosa crispy och rosa sidenband.
Fjärilarna som sitter i blommorna har jag embossat med embosspulver Fuchsia Sparkle.



Jag har använt vit cardstock och chalkat kanterna med Versa Magic, Perfect Plumeria. Rosa Paper pen (de små rosa pärlorna i hörnen). Rosa sidenband och blommor finns i shoppen.

PRESENTKARTONG


Till kartongen har jag använt vit cardstock som jag "klätt in" med Heart Swirl i två olika rosa nyanser på cardstock. Blommorna har fått lite stickles, diamond. Rosa sidenband och en liten charms.

Baksidan på kartongen fick också lite Heart Swirls.



4 kommentarer:

  1. Mmm så jätte fint. Perfekt till ett barndop. Hoppas ni får en trevlig helg. Kramis Lisan

    SvaraRadera
  2. Så ljuvligt så snyggt det blev med alla blommor

    Kraaaaam Anneli

    SvaraRadera