Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2011

BOK KORT


 HEJ!

Ny vecka och nya utmaningar!
Idag vill jag visa ett kort jag har gjort, ett bok kort!
Underbar stämpel från Bildmålarna "Mimosa med äppelkorg", en tag samt en charm!
Inuti kortet/boken finns den fina stämpeln från Reprint Grattiscollage som jag embossat med guld färg!
Kantstans från Martha Stewart "Heart Lace" som jag chalkat med Distress Ink.
 Kortet/boken kan man stänga med bandet jag satt under pappret!
Även ryggen är klädd med mönster papper!
Allt material hittar ni i butiken!

Ha en bra vecka!

KRAM DT-SUSY


6 kommentarer:

  1. Älskar dessa bokkort. Har inte vågat mig på något själv ännu. Jätte tjusigt! Kramis Lisan

    SvaraRadera
  2. Den är supersnygg.
    Gillar oxå bokboxarna

    SvaraRadera
  3. Underbart bok kort har funderat många gånger göra ett. Men det verkar lite pillrigt !!!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Jättefint, hoppas att jag ska lyckas få till ett någon gång också. Tycker dom är helt underbara.

    SvaraRadera