Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

Ett kort med annorlunda vikning!

Hejsan!
Har gjort ett kort med annorlunda och lätt vikning!
Jag ska vissa en enkel tutorial
Givitvis går det bra att använda andra mått
det är bara att prova sig fram.
Jag börjar med att ta ett mönsterpapper
med mönster på bägge sidorna!
skär ut två bitar som är 15x22 cm
Viker dom på mitten!
Sen bigar jag bägge två så det blir
två små fickor till att stoppa i tags

Använder dubbelhäftad tejp sätter ihop kortet
Nu kortet färdigt till att dekoreras.
Nu blev det en mycket enkel beskrivning,
Det underbara mönsterpappret
kommer från Basic Grey, Jovial - Blizzard.
Stämplarna är min privata!
Jag gillar denna blomman som kommer från
Paper flowers pink är den inte läcker!

Hoppas att ni inspireras till att testa denna annorlunda vikningen.
Passar perfekt som kort med en liten present i .
Hoppas ni fått lite inspiration
allt material finns i webbshopen
så kika gärna in där!
Tack för att ni kikade förbi!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
Kram Dt- Anneli "Cropkakan"

3 kommentarer:

  1. Men oj detta var verkligen super snyggt!
    Tack för att du visar hur man gör!
    Underbara färger!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du har hunnit med när jag har haft lite sommarledigt. Hoppas jag kan ta mig lite pysseltid imorgon, längtar. Tack för allt fint ögongodis. Kramis Lisan

    SvaraRadera