Summa sidvisningar

torsdag 7 juni 2012

Telåda

Hej!
Hoppas allt är bra! Själv är jag, som så många andra, mitt uppe i en period med avslutningar, förskolepicknickar, skolutflykter och allt annat som hör hemma i juni :) Det är tur att det är så ljust på kvällarna så man kan fotografera alster när lugnet lagt sig...
Jag (Mia) har gjort en telåda som jag tänkte ha på bordet.

Lådan är gjord med cardstock som grund. Jag har dekorerat med blå bling-bling pärlor, blått band och en doilly.

Den ursöta stämpeln kommer från Bildmålarna. En rosa prästkrage och en vit ros tyckte jag passade fint till stämpeln :) Bakom blommorna gömmer sig två stycken metallblommor.


Här står den på mitt bord - nu ska det drickas té :)

Ha en fortsatt härlig vecka och helg!

Kram Mia

7 kommentarer:

  1. Så underbart fint te ask!
    Helt bedårande och jag förstår att du vill ha den framme, så fin!
    Jag kommer nog förbi på en kopp te!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Men såå superfin te ask :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Så fiffigt var hittar ni all inspiration så snyggt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Härlig te-låda, snyggt genomfört arbete!

    SvaraRadera
  5. Så fint, blir riktigt te-sugen.

    SvaraRadera
  6. Jag säger som Cornelia, underbar och bra genomfört.

    SvaraRadera