Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Magic card

Visst är det kul att testa nya vikningar! Här har jag (Mia) gjort ett Magic card.
Så här ser kortet ut när det är hopvikt. Jag har använt en fin lila/rosa cardstock som bas. Det supersöta pappret med den lilla flickan kommer från Ladybug & Friends - hur sött som helst tycker jag!

Kanterna har jag piffat till med hjälp av en punch och sedan har jag distressat med Tim Holtz dynor och en Ink Blending tool,
När man öppnar kortet ser det ut så här. Jag har dekorerat insidan med olika dies och hjärtswirls från Magnolia. Blommor med en metallblomma i mitten.
... och så här fint stå kortet när man viker upp det :)

Hoppas ni får en fin helg. Idag (torsdag) ska jag på skolavslutning. Lilltjejen slutar ettan och stortjejen fyran. Detta firar vi med ett besök på Liseberg på fredagen - håller tummarna för fint väder då!

Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Jätte snyggt kort du har gjort. Gillar med annorlunda vikningar. kramis LIsan

    SvaraRadera
  2. SÅÅ UNDERBART VACKERT KORT, rolig vikning, supersnyggt :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera