Summa sidvisningar

lördag 22 december 2012

Snabba julklappsidéer 1

Godkväll! Hos mig, Nelle, snöar det för fullt nu och julförberedelserna börjar bli klara.

Jag kom att tänka på tidigare år, hur jag dagen innan julafton insett att jag inte hunnit göra några fina egengjorda saker att ge bort till mina nära och kära. Dom idéer jag fått har jag snabbt gett upp eftersom det aldrig skulle hinna bli klart i tid! Eller tänk alla dom gånger som julklappsinköpen ännu inte är klara dagen före dopparedagen......PANIK! Jag är säker på att det är några av er som känner igen er i detta och med det i åtanke tänkte jag nu visa er lite snabbgjorda sista minuten tips på julklappar. Med start nu och ett dygn framöver kommer jag lägga upp lite inspiration här i bloggen. Häng på :D

Sista minuten tips 1
Altrad glasburk med hemgjort godis (lägg i färdigköpt godis om du inte hinner baka)

Knyt ett rutigt band runt burken, på rosetten sätter du fast lite Orient band och en stor ros. Häng sen på en charms.

På locket sätter du en bit mönstrat papper från Bildmålarna och en God Jul stämpel.

Rocky Road Fudge och Wienernougat


Voila! Snabbt och lätt :)
Jag återkommer om några timmar igen med nästa tips, LYCKA TILL!
Kram Nelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar