Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Julkort

Igår kom en väninna till mig och vi skulle göra många julkort.....det blev mest en massa snack och goa skratt, men vi lyckades få till ett julkort var.

Jag använde mig mig av Bildmålarnas papper - Frosty Jul och även en Bildmålarstämpel.

Bården i bakgrunden är gjord med en Marta Stewart stans/punch.
Ovalen, scalloped oval är en dies från Nellie Snellen.
Stämpelmotivet har jag färglagt med Promarker pennor.
Swirlen i hörnet är en dies från Magnolia.




Snart är det tävlingsdags så håll koll i bloggen så ni inte missar den!!

Kramar från 





3 kommentarer:

  1. Så underbart vackert kort!
    Gillar färgerna,din färgläggning och dina dekorationer skarpt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert och sött julkort, gillar de
    milda färgerna...
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera