Summa sidvisningar

fredag 25 november 2011

Gratulationskort

Mitt bland all julkortstillverkning har jag fått till ett Grattis kort till en nybliven tonåring.
Gjorde ett kort med snörning och med lite annorlunda små tags till sjäva grattis. Tycker det är kul med tags på lite olika sätt och vis. Ni missar väl inte vår tävling med tag i hjärtform.
Här är en liten närbild på blommorna och den söta lilla blomkorgs charmsen.
Pappret är från Ikidos Autumm Friendship och graphic 45 Yours truly. Band och pärlband hittar ni också i butiken.
                                        
Här är färgen inte den bästa men jag ville visa hur dom små tagsen satt fast med små fästkuddar.
Nu ska jag fortsätta min julkortstillverkning här hemma.
Inväntar så att få tända mina julstjärnor här hemma, men jag har tändförbud tom lördag kväll.. Ha det så bra, hälsar

1 kommentar: