Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

PÅSKORT

 HEJ!

Snart jul, ja inte direkt men man måste ju börja med julkort snart!
Denna stämpel från Bildmålarna Mimosa Christmas Flower -  är så underbar!
Passar alldeles utmärkt för julkorten!
Jag gjorde ett påskort som julkort! Tänkte visa hur jag gjorde:
 En vanlig papperspåse som jag trimmade bort den taggiga kanten på!
 Biga påsen på mitten!
Klä och dekorera påsen som du vill!
 Så här blev min framsida!
Papper från Basic Grey Jovial, cardstock, rosor och charm allt hittar ni i butiken!

 Inuti blir det som två fickor, på den vänstra sidan en mindre ficka och på den högra sidan en större!
 En tag inuti den större fickan med en God Jul stämpel!
 Baksidan har jag endast dekorerat med min personliga stämpel!
Här ser ni hela påskortet!

Tack för att ni tittade in och jag hoppas ni blir inspirerade att göra lite julkort, även om solen skiner idag!


3 kommentarer:

  1. Haha jag läste påskkort och tänkte att nu är du ute i god tid ;))
    Ett jättesnyggt påskort hasr du gjort

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen ditt kort. Jätte fint. Kramis Lisan

    SvaraRadera
  3. Så vackert påskort så snyggt färglagt

    Kraaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera