Summa sidvisningar

torsdag 15 september 2011

Kort!

Hejsan !
Jag fick testa ett nytt papper som var till ProMakers
Ann-Louise skickade hem ett uppstämplat
motiv av från Bildmålarna "Mimosa häxa"
med det nya pappret!
Pappret var lite tunt, men annars så kom färgerna fram bra!
Lite svårare vad det att måla med Faber Castello.
Men det kanske bara lite träning som gäller :-) 
En liten söt charms
Mönsterpappret jag har använt kommer från Bu Bunny .
Underbara mönsterpapper!!!
Hoppas ni fått lite inspiration
allt material finns i webbshopen
så kika gärna in där!
Tack för att ni kikade förbi!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
Kram Dt- Anneli "Cropkakan"

3 kommentarer:

  1. Jätte fint kort med en underbar stämpel!
    Färgläggningen är underbar och dina dekorationer!
    Perfekt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Du färglägger så himlans fint.
    Kortet är jättefint.
    De papprena ska jag kika lite närmare på när jag kan handla igen ( 13 alster kvar )
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Ser jätte bra ut, hade jag ingen aning om att det fanns speciellt papper till det. Måste jag med kolla på. Jätte fint kort. Kramis LIsan

    SvaraRadera