Summa sidvisningar

onsdag 6 juli 2011

Handbag Card




HEJ!

Detta var verkligen ett super roligt projekt!
Har redan hunnit med 2 stycken!
Ett "handväske kort"!
Visst är det tjusigt?
Papper från BO Bunny, jag har chalkat alla kanterna med Distress Ink, rosor, charms och band!
Så här ser väskan ut när man vecklat ut den!
Stämpeln kommer från Bildmålarna och heter "Tillsammans"!
Så himla vacker stämpel!
Jag har maskat och distressat runt stämpeln!
Blir som en skugga runt flickan!
Denna Grattis stämpel kommer från Reprint och heter Grattiscollage, en av mina favoritstämplar med Grattis motiv på!
Jag har embossat texten i guld!

Det tog lite tid att göra denna väska, men det var som sagt jätte kul och fler kommer det att bli!

Ha det bra och lämna gärna ett spår efter dig!





8 kommentarer:

  1. Ojojoj så vacker. Underbar, fler ord behövs inte. Du är super duktig. Kramis Lisan

    SvaraRadera
  2. wow så söt! helt underbar. Har du nån beskrivning/länk som du vill dela med dig av?
    kram
    Nita

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Du är så duktig vännen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin väska!! Har också planerat att göra en sån ett tag, ska nog ta tag i det nu ;D

    SvaraRadera
  5. Såååå söt!!! Härliga detaljer och fint skapat. Blev riktigt sugen på att prova att göra en jag oxå :)

    Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  6. Underbar väska och underbara mönsterpapper. Du har fått ihop det så snyggt alltihop.
    Kraaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera