Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Grattis kort


Hej på er alla. I dagarna har jag en vännina som fylle 50år. Passade på att göra ett kort till henne en dag det regnade lite. Saknar sol och bad här i Skåne och hoppas det blir lite bättre väder snart.

                              Knöt rosetter runt stjälkarna och limmade fast.
Har använt distresserna till både stämpel och färgläggningen. Stämplen hade jag själv här hemma. Sedan satte jag lite glossy accent på händerna och i ansiktet.
Pappert är Bo Bunnys Gabrielle colektion, det ihop med blommor, band, glossy accent och distresser finner ni i butiken.  Hoppas ni alla har en toppen sommar. Jag kommer ta en liten paus från bloggande och scrappande men är snart tillbaka igen.


2 kommentarer:

  1. Helt underbart snyggt kort!
    Gillade dina rosetter runt rosenknopparna, kul idé!!

    KRAM PÅ DIG OCH HA EN UNDERBAR SOMMAR!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Gillar hur du har satt ihop kortet mycket snyggt. Säger som Susy så snyggt med rosen knopparna. Det tipset tar jag med mig :-))

    Kraaaaam Anneli

    SvaraRadera