Summa sidvisningar

tisdag 13 november 2012

Vinnare i tävlingen....

Ja, då har jag nu i 3 kvällar suttit och kollat på korten, det är inte lätt att välja ut en vinnare när alla korten är så fina. Tog hjälp av sonen, så det är han som röstat fram vinnaren.

Ett STORT grattis till vinnaren av tävlingen julkort i rosa, vitt och silver som är:

LYKTA





 Ett stort grattis!
Skicka mig namn och adress via mail pysseloplock@gmail.com 
så kommer ditt paket inom kort.

Till övriga tävlande vill jag skicka ett stort tack och misströsta inte, det kommer fler tävlingar snart!
Jag kan också passa på att meddela att det kommer ett novembererbjudande i shoppen snart! 
Håll utkik!!












3 kommentarer:

  1. Wow! Tusen, tusen tack! Vad glad jag blir! :D
    Mail kommer genast!

    SvaraRadera
  2. Idag kom mitt pris! Tack så jättemycket, det var superfina charms och en fantastisk stämpel! Tusen tack!

    SvaraRadera