Summa sidvisningar

lördag 21 juli 2012

Ett kort.........Ska vi ta en fika?

Hejsan på er,
hoppas att ni har en härlig sommar, här har det varit lite snålt med sol och värme, men det kommer nog snart, får jag hoppas :)

Jag Majsan har gjort ett kort med Maja Designs underbara papper, Ska vi ta en fika - Kaffetåren.
Motivet och texterna klippte jag ur pappret, blev superbra ,tycker jag själv :)









Materialet jag har använt är brun och beige cardstock och Maja Designs papper, Kaffetåren.

Martha Stewart kantstans, Magnolia Dies, Nellie Snellen dies, Hella Bella Design stämpelCrispyband, rosor, bling, stickles, Distress ink Vintage photo.

MATERIALET HITTAR DU I SHOPPEN




HA EN FORTSATT HÄRLIG SOMMAR OCH TA HAND OM ER!!


KRAMAR MAJSAN

3 kommentarer:

  1. Tjusigt, nästan så man blir sugen på kaffe
    (jag som inte dricker kaffe) Kramar Lilian

    SvaraRadera
  2. Åhhh ett samt tjusigt kort

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Jag älskar brunt! Jättehärliga papper på ett fint kort med kul vikning!

    SvaraRadera