Summa sidvisningar

måndag 2 april 2012

Påskgåva

Här kommer mitt (Nelles) allra första inlägg och DT-alster för Pyssel & Plock *YAY

Vi har ju redan kommit in i påskveckan och då passar det väl bra med ett förslag på en fin påskgåva? Jag har gjort en hållare för 2 Kinderägg som passar att ge till både liten och stor :)
 Som bas har jag använt mig av gul cardstock och det vackra mönsterpappret är från Bo Bunny och nyinkommet i shoppen. Alla kanter är infärgade med "Frayed burlap" från Tim Holtz.

Har dekorerat med rosor, påskliljor, snodd, Orient band, grönt organzaband och halvpärlor.

 Staketet är en DooHickey Dies från Magnolia som jag satt en bit framför den söta stämpeln "Mimosa Ägg" från Bildmålarna.

Jag hoppas ni blivit lite inspirerade och gör ett besök i shoppen.

Kram Nelle

2 kommentarer:

  1. ÅÅH vilken underbar påskpresent, supersnyggt dekorerat, vilken härlig idè, tusen tack för tipset ;)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Woow helt kanonfint vilken bra ide
    Kramis

    SvaraRadera