Summa sidvisningar

lördag 10 mars 2012

Påskägg

Jag håller på att göra påskägg och tog fram ett jag gjorde förra året, men det har jag glömt att visa på bloggen, så jag tänkte att jag gör det nu.

Jag har målat ett helt vanligt mönstrat påskägg med akrylfärg i ett par lager med lite rosa och vit akrylfärg, över det målade jag med crackle paint. Sen runt hela ägget satte jag det underbara rosbandet och på ovansidan blev det dekorerat med blommor och blad. Ett par utstansade fjärilar med Martha Stewart punch.
På blommor och fjäril satte jag lite rosa stickles, cotton candy.


Just nu - denna helgen 10 och 11 mars är det 20% rabatt på alla Martha Stewart stansar i butiken.


PS: Scrolla ner en bit i bloggen så hittar du ett inlägg om DT sökes! Kanske något för DIG!!!



2 kommentarer:

  1. ÅÅH jisses så vackert påskägg, såå snyggt dekorerat, I LOVE IT!!



    Kramiz Majsan

    SvaraRadera