Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Ramkort - Framecard

För 1½ vecka sedan var jag på besök hos Pyssel & plock. Kunde inte motstå att handla lite när jag ändå var där. Kom hem med två nya stämplar från Bildmålarna,
små söta nyckelcharms, metalldekorationer och lite nytt papper. Pappret på detta kortet är Maja designs  Ord flyger bort.

Jag har inte gjort något ramkort innan men blev förälskad i dom direkt. Mallen till det finner ni här. Tusen tack för den Snojbi. Här ser ni kortet från sidan.
Har satt några pearls och ett pärlband som övrig dekoration uppe på kortet och en rosa bård runt om stämplen.
 Innuti blev det en enkeldekoration med lite pappersspill och blommer från min dies.
Stämplarna från Bildmålarna maskade jag ihop och målade med promakerpennor.
Så missa inte att kika in  i butiken, här finner ni mycket fint.

Jag vill samtidigt meddela att jag kommer att hålla en paus i mitt DT uppdrag här hos Pyssel & plock. Förhoppningsvis kan jag återkomma vid senare tillfälle. Tackar så väldigt mycket för förtroendet och alla fina ord. Önskar er alla massor av pysseltid.
Många häslningar från

2 kommentarer:

  1. Åhh ett sånt underbart fint ramkort.
    Det blev ju hur fint som helst.
    Hoppas att du oxå kommer att få lite pysseltid.
    Massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint kort med fint motiv på!
    Kommer verkligen sakna dig här Lisan, ta hand om dig nu!
    Hoppas du är tillbaka snart!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera