Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2011

Teask till en vännina

Nu har jag lämnat min teask till min vännina och kan visa den för er på bloggen.
Älskar dessa teaaskar. Här är framsidan på asken med en liten text på som jag hade skrivit ut på datorn och som passade perfekt till mottagaren. Här i Skåne är det just nu regn och rusk, så vad passar då inte bättre än lite varmt te.
På baksidan satte jag en liten lapp med Tea på. Satte sedan fast den med 3D kuddar så asken fick lite mer liv.
 Sidan av asken såg ut så här. Här sen man att jag har använt 3D kuddar på både fram o baksida.
 Kikar man ner i asken såg det ut så här när den var tom.
En liten närbild på blomm detaljerna och en charms som jag hade hemma.
Jag har använt mig av Maja Designs papper, cardstock, chrispyband, MS stans och lite blommor och blad. Jag har satt fast mönsterpappret med dubbelhäftande tejp för att det ska sitta ordentligt och inte bli bubbligt.
Ha en fortsatt bra höst. Hälsar Lisan

1 kommentar:

  1. Helt underbart vacker te ask!
    En sådan måste ju stå framme och visas upp, ursnygg!
    Underbar present!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera